Saturday 23 June 2012

hoooRayy... :) merdeka..!

assalamulaikum... :)

petang yang nyaman..senyaman hati aku....tgok daun2 pkok melambai2 seakan2 ada yang melambai panggil aku..uhukkss...yaa memang ada..rumah yang dirindui...

syukur alhamdulillah...akhirnya penderitaan semester 2 sbgai pelajar undang2 UUM hari ini berakhir..tak mampu nk ungkap kata2..tpi satu kelegaan yang amat besar lahir...terlepas satu bebanan yang selama 4 bulan aku pikul utk smester...huhuhu..tapi ingat, bebas hanya 2 bulan selepas ni masuk sem baru..cabaran baru...apa2 pun yg ke depan nant di pikirin...yang pentingg skg aku nak enjoyy as much as i can for this long sem break... :)

tapi jauh sudut hati ada sekelumit sedih..perasaan sedih bila sem ni aku rasa aku tak boleh bt dgn baik...huhuuh..tapi masih ada peluang kan? doa...senjata mukmin..yurp..! now, this is the time for me to tawakal to Allah.. let Him decide what is the best 4 me....


so sem depan tak payah nk hadap lagi subjek2 pelik...tk pyah nk main kira2 utk akaun..tk pyah nk dgr pasal bnda usahawan..focus on law subjct...for sure there will be more tough...so, get ready nurul..! dan tak lupa jugak sem depan pasti agak boring bila duduk dlm stu kelas dgn org yg sama utk semua subjek..ok, mata dah tkleh merayau2 usha org..sbb sah2 nak usha pun member coursemate sendiri je..4 thun jugak nk hadap muka diorang..n sem dpn jugak.tahun akhir utk org tu... (",)



ok cau...nak kemas barang...*part paling tak best....banyak nya brang..!! hhuwaaa..


kenapa aku tiba2 rasa sedih ni?? hadoii tak memasal...nak sgt cuti tapi sedih...well, nma pun solehah, ratu air mata kan..huaakaka...




selamat tinggal my UUM..selamat tggal my rum8..selamat tinggal crush2 sekalian...selamat tinggal rakan2..nak balik makan durian...

No comments:

Post a Comment