Sunday 26 February 2012

seMesteR BarU dUnIa baRu

mcam dah lama tk menjenguk blog aku sendiri..hahaha buzy..yelaa awal2 semester baru masuk ni..mana nak kawad cari kelas...nak lepak dgn kwan2 yg dirindui..


awal2 sem pun dah terasa kesibukan melandai diri..macam2 sgt konflik belaku....huhu...tapi sebab jiwa ni dah kentang dpt jugak aku lalui hari2 dgn senyuman...even with fake smile...heheheh...tapi hakikat nya semester baru i banyak sangat yang berlaku..macam perubahan yang memerlukan aku utk sesuaikan diri dengan keadaan..apa pun kena kuat dari segi mental dan fizikal..:)


haaa dah alang2 cerita pasal sem baru...mesti laa kisah nya pasal duit..huhuh bila sebut je pasal duit perut memulas..hahaha yelaa awal2 sem ni byk sgt duit nk pakai...macam2 nak beli n macam2 nk bayar...dengan nk bayar yuran dinner lagi..nak beli baju diner lagi..arrgghh...sebut pasal diner...seriouslyy aku mmg tknak pergi diner tu....huhuhu....tapi dah terpaksa..memang nasib badan la gatl2 tgn p bgi nma utk jdi ajk mjlis kan...


bila piki2 blik rugi cuti aritu aku tak keja..at least boleh jugak aku dpt skit duit poket...yelaa nak harap parent tk smpai hati..aku bkn laa anak org senang..hidup dlm limpahan harta dsbg..tpi aku hidup dalam limpahan kasih sayang...syukur...aku tetap bahagia...!! :) yelaa aku ada terbaca blog sorang tu baru2 ni..dia ckp bt apa bt partime alih2 mntak duk PAMA jugak...huhuh...yerlaa untung laa kau lahir tdk perlu utk bersusah...tpi bgi aku sekurang2 nya aku dpt ringan kan beban family...lagi bes..!!


fuhh semester ni...aku amek 6 subject...8 termsuk eep n koke...hehehe 4 tu subjek teras...cuma 2 ja subject law untuk sem ni...wahhh mcm mencabar byk ja..baru sem2..mcm mna la agaknya sem2 akan datang...moga di permudahkan untuk aku...huuu dah nama pun baru...aku harap sangat semangat aku untuk struggle lebih sem ni tak berhenti separuh jalan....teringin nak dpt result gempak gempuk dri sem lepas...:)


apa-apa pun yang penting niat...niat kita betol insyaAllah dipermudahkan..chaiyokk nurul..u can do it....






dah nk magrib..aiyooh...tunaikan kewajipan..wasalam...




p/s: he will come back on 10 mac...my feeling?? huuu i'm not sure....soobss...

No comments:

Post a Comment