Monday 12 December 2011

nAik tUruN tangGa

letih kot hari ni...bila shari suntuk dri pgi smpai petang aku asyik naik trun bngunan dekat sini...semata2 aku nak dapatkan infomation ttg certain bnda....tapi aku frust jugak la bila tak berjaya....bila dah keadaan mcam ni..baru aku akui apa2 jabatan kat negara kita ni di hantui dgn kerenah birokrasi..kerenah birkorasi?? apatu? hahah...yela..bila kita g jab tu dia mntak p jab lain..pastu dah smpai stu jbtan dia cakap pulak jumpa org2 tu..dah jumpa org yg dimaksudkan nak pulak aku bwak surat sokongan...dah aku buat surat sokongan dia cakap pulak pegawai tkde nak sahkan....kecewa gila aku bila kena macam ni..paling aku frust bila aku g pejabat yg las tu..dia cakap pegawai kluar g klinik...ada pulak stu tu pegawai g mkn tk balik lagi....aduhhh...sistem penyampaian yg lemah...
p/s: cuak esok final debat....tmbah bila berlaku perubahan tk dijangkakan...takapa...buktikan kami barisan menteri yg comel2 ni mampu tumbang kan pihak pembangkang..!!!

No comments:

Post a Comment